Радомишльські пивовари нині, без сумніву, виготовляють найкращу продукцію на Україні. Зараз ПБК «Радомишль» працює на повну потужність, а в спеку — навіть вище своїх виробничих можливостей. Радомишльське пиво, як кажуть, розкуповують з коліс, бо про його відмінні смакові якості знають пивомани всієї України і не тільки. Щороку тут радикально оновлюють пивний асортимент.

— Цього року ми зробили чимало, так би мовити, інноваційних продуктів, — розповідає директор ПАТ «Пиво-безалкогольний комбінат «Радомишль» Сергій Гавриленко. — Скажімо, «Тетерів» (хмільна вишня). Це — досить міцний напій з екстрактом вишні, трохи солодкуватий, темного кольору. Дуже припав до смаку цього літа споживачам, обсяги реалізації його різко зросли. Ми освоїли і випустили також ліцензійоване пиво «Амстел», це брендований напій відомого нідерландського виробника «Хайнекен». А взагалі ми вже випускаємо чотири види ліцензійованого пива цієї європейської компанії, включаючи два види «Крушовице» — світле і темне.

Ми випустили і нове пиво «Бочкове нефільтроване», воно виготовляється за спеціальним рецептом. Дещо оновився і дизайн пляшки із цим популярним напоєм. Традиційно у нас «на повну» працює баночна лінія, останнім часом це пиво стає все більш популярним, хоча раніше його чомусь остерігались і надавали перевагу пляшковому. В європейських країнах, до речі, більше споживається баночного пива.

Якщо конкретно говорити про обсяги, то у цьому році наше виробництво виросло приблизно на 10% у порівнянні з минулим роком і сягнуло 110 тисяч гекталітрів на місяць, а за рік випускаємо майже один мільйон літрів напоїв.
До речі, окрім пива, виготовляємо невеликими партіями сидр і деякі слабоалкогольні напої задля розширення асортименту. Але в переважній більшості ми випускаємо брендовані сорти пива, їх — близько 13 видів і вони добре відомі українським споживачам. Ліцензійовані сорти пива робимо лише з дозволу, так би мовити, «материнської» фірми. Їх представники часто приїздять на комбінат і конт-ролюють всі етапи випуску. А ми, у свою чергу, підтверджуємо свою професійну і виробничу спроможність випускати ліцензійоване пиво компанії «Хайнекен», наприклад.

Використовуємо також різноманітну тару і упаковку для реалізації пива в залежності від потреб і замовлень споживачів. Домінуючим було і поки залишається пляшкове пиво, хоча частка баночного теж зростає. Є лінії, які розливають пиво у кеги (металеві ємності об’ємом від 20 до 50 літрів) і в пластикові пляшки (від 1 літра). Влітку, до прикладу, замовлення на пиво в кегах зростає майже втричі. Це розливне пиво, яке закуповують чисельні кафе, ресторани, їдальні і т. п. Що людям подобається, те ми їм і пропонуємо, — резюмує Сергій Гавриленко.

Сьогодні радомишльське пиво продається практично у всіх областях України, адже комбінат — підрозділ «Першої приватної броварні». Ще одне потужне виробництво цієї компанії, як відомо, розташоване у Львові. Тепер «Перша приватна броварня» здійснює управління двома заводами: у Львові та Радомишлі, які працюють за стандартами броварень Європи.

Отож на українському ринку реалізується майже все радомишльське пиво, але певні його партії експортуються до Ізраїлю, Грузії, Молдавії, навіть до США. Та саме внутрішній ринок тут розглядають як найбільш перспективний.

Погода

Веселим олівцем

Кар18102019

— Тату, що це ти за жахи дивишся?— Вечірні новини…

Малюнок Миколи ЛЕВКОВСЬКОГО

Фотоетюд

Фото18102019

Осінь щедра на врожай.

Фото Володимира СОБОЛЯ.

Лінки