Нині в нашій області повноцінно функціонують 45 об’єднаних територіальних громад, розташованих на території усіх адміністративних районів. Територія та кількість населення у кожної ОТГ — різні. Та й проблеми та клопоти у кожної громади — свої. Але поєднує всіх той непростий шлях, яким кожна громада мусила пройти — від ідеї об’єднання до юридичного затвердження її діяльності. Аби налагодити обмін досвідом різних територіальних громад поміж собою, Житомирський центр розвитку місцевого самоврядування започаткував регулярні зустрічі голів ОТГ — щоразу в іншій громаді.

«Два місяці тому така зустріч відбулася в Брусилові, — розповідає «Житомирщині» директор Центру Василь Невмержицький. — А тепер ми вирішили зібрати голів ОТГ у Баранівці. Це середня за чисельністю громада і їй вже є що показати».

До Баранівки своїх керівників делегували 18 об’єднаних територіальних громад нашої області. Одноденний семінар, темою якого були приклади залучення інвестицій, мав украй насичену програму. Гостинним господарем заходу став Анатолій Душко, голова Баранівської міської ОТГ. «Якихось сенсацій або чогось унікального у нас немає, — одразу зауважив він під час зустрічі з колегами. — Наша громада створена нещодавно і живе активним життям. Маємо й здобутки та цікаві напрацювання, якими залюбки поділимося з іншими».

Сьогодні до Баранівської ОТГ, окрім власне міста Баранівки, входять 12 старостинських округів (колишні сільради). Загалом у громаду об’єдналися 32 населені пункти, де мешкають 24 тисячі осіб. Центром нового утворення є Баранівка — містечко, яке вже понад два століття відоме в Україні та далеко за її межами завдяки продукції потужного фарфорового заводу. «На жаль, з 2009 року це унікальне підприємство не функціонує — відтак перед нами постала потреба провести своєрідний ребрединг Баранівки, — пояснює Анатолій Душко. — Треба було знайти якісь нові ідею або символ, які б замінили асоціації з фарфором. Ми розробили нові герб та прапор громади. На гербі помістили чотири символи.

Це — глиняний баранець, які здавна виготовляли у цих краях, звідси й пішла назва містечку. Ще одним символом стала квітка льону, адже льонарство у нас було завжди поширене. Іншими двома символами стали дерево (як знак лісистості нашого краю) та сніп пшениці, котрий вказує на родючість наших грунтів».

Окрім нового герба, іншою складовою ребредингу громади стала розробка її візуальної брендової символіки. Між іншим, подібною іміджевою знахідкою поки що не може похвалитися жодна інша ОТГ на території нашої області.
«Разом з дизайнерами ми розробили символіку і логотип громади, — розповіла Наталя Свінціцька, директор «Агенції місцевого органічного розвитку». — Нашим слоганом є такий: «Баранівка. Органічний простір». І органічний він не лише тому, що тут налагоджено виробництво органічної продукції — мова йде загалом про органічне співіснування людей у нашій громаді. Ми розробили «Стратегію розвитку Баранівської ОТГ до 2020 року». І нині втілюємо її в життя».

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 31 серпня 2018

Додати коментар

Захисний код
Оновити