Зустрів знайому житомирську поштарку Оксану. Розговорилися про життя, про роботу.

— Ой, у нас в ці дні — справжня «запарка» з субсидіями! — махнула рукою жінка.

— А чому так? — цікавлюся.

— Бо дуже незручно з цим ділом зробили: і для нас, поштарів, і для отримувачів. Щомісяця, близько 15-го числа ми отримуємо гроші на виплату субсидій і відомість до них. А в цій відомості всі отримувачі перемішані в купу — з різних адрес та дільниць. Ось із пенсійними списками — все чітко й зручно: вони розподілені по дільницях, тож кожна поштарка бере свій список і рушає по адресах видавати пенсію. А списки на субсидії чомусь так не поділили, все змішали. Виходить дуже незручно. Нам, листоношам, доводиться брати той список по черзі: сьогодні — одна бере, завтра — друга, післязавтра — третя... Тож люди по кілька днів чекають на субсидію, яка вже є на пошті.

Почуте від листоноші змусило зайти на інше поштове відділення в Житомирі й дізнатися — чи й там така сама катавасія?

— Так, це по всьому місту таке зробили, — підтвердила завідуюча відділенням. — Відомість отримувачів субсидій на комунальні послуги не розбита на дільниці. Тож доводиться її брати кожній листоноші по черзі. Чому так зробили — не знаю... Загалом більшість людей отримують субсидію прямо у поштовому відділенні. Але є й такі, кому доводиться її приносити додому для підпису: хворі, інваліди тощо. Тож у «гарячі» дні ця відомість — нарозхват! Звісно, це дуже незручно. Відтак ми просимо отримувачів субсидій приходити на пошту до 11.00, коли листоноші ще тут і не пішли на дільницю з відомістю...

Поштарі пояснюють, що такі відомості вони отримують з управління соціального захисту населення. Отримати там коментар нам не вдалося — відповідні телефонні номери не відповідали при виклику.

Можна припустити, що причиною такої ситуації є небажання клерків, відповідальних за складання списків, «гратися» з комп’ютерними програмами та розподіляти у відомостях абонентів на отримання субсидій по дільницях. Мовляв, і так піде, а на пошті розберуться. На пошті таки розбираються і приносять субсидії людям. Але обертається це неабиякими незручностями як для поштарів, так і для їх клієнтів. А втім, хіба мало у нашому житті різних незручностей?...