Нещодавно деякі пасажири громадського транспорту в Житомирі почали скаржитися, що отримали повідомлення про списання коштів за проїзд із банківський карток або такі спроби. Раніше вони й справді розраховувалися банківськими картками за проїзд, але вже давно не їздили.

У КП «Житомиртранспорт» пояснили, що крім списань за поїздки впродовж останніх днів, здійснюються списання й за ті, які були здійснені протягом останніх кількох місяців. «Це — не повторні списання за одні й ті ж поїздки, а запити на списання коштів за поїздки, які не були оплачені раніше, — переконують на підприємстві. — Чому так відбувається? Вчора було здійснено вивантаження транзакцій із кількох валідаторів тролейбусів, що з певних причин не вивантажувались своєчасно і накопичували інформацію. Після їх вивантаження система списань «побачила» ці оплати за поїздки і почала надсилати запити на списання коштів. На жаль, таке інколи трапляється. Не варто панікувати, всі транзакції реєструються у кількох системах, отримувач коштів — відомий і публічний, тому ніхто не краде з рахунків гроші».

Звичайно, більшість пасажирів цікавить ще одне питання: як це перевірити? Рекомендується заповнити форму-звернення за посиланням: http://bit.ly/2w0slAu, аби комунальники її опрацювали, або уточнити інформацію за номером: 073-333-15-80 у Viber або Telegram. При цьому в «Житомиртранспорті» зауважують, що не потрібно блокувати свою банківську картку чи обнуляти залишок коштів на ній, бо в такому разі запити системи на списання по одній і тій же поїздці будуть повторюватись до тих пір, поки не завершаться успішно. Якщо ж при запиті не відбулося успішного списання коштів, то банківська картка буде заблокована для оплати в транспорті. Не варто повторно використовувати таку картку для оплати проїзду, допоки у вас не буде достатнього доступного залишку для списання боргу.

Але, мабуть, не всі пасажири захочуть псувати собі настрій і ламати голови над тим, як повернути кільканадцять гривень. Та й чи кожен із нас може похвалитися такою пам’яттю, що пригадає, коли їздив у громадському транспорті, наприклад, два тижні тому? І цей «млинець» нововведень чомусь виявився гливким...