Одна з «фішок» багатьох сучасних реформ у різних галузях — все, мовляв, робиться для зручності громадян. Там — «єдине вікно», там — «онлайн-кабінет», ще десь — «єдиний платіж»... У багатьох випадках від таких нововведень є безумовні зручності — кращий сервіс, обслуговування, економія часу та відсутність потреби стояти в чергах. Втім, існує у нас і, сказати б, «сервіс навпаки» — коли зручності для клієнтів підміняються справжнім абсурдом.

В нашій оселі виникла невелика проблема у роботі газової плити: одна з конфорок зламалася, газ із неї перестав іти. Знаходжу на квитанції сплати за газ контактний телефон, з’єднуюся з оператором, яка дає мені номер ремонтного відділу.

 

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 19 квітня 2019