«Нині в деяких установах нашої області влаштовують електронну чергу — як в Європі. А ось в управлінні ведення реєстру територіальної громади Житомира (розташоване воно у дворі міськради) для отримання документів на виписку чи приписку люди займають не електронну, а живу чергу — з самого ранку, просто на вулиці! Мені теж довелося там вистояти кілька годин — з сьомої ранку. Люди самі записують свій номер у черзі на папірцях (а дехто — просто на руці). У вузькому коридорі відвідувачі тиснуться по кілька годин. І все для того, аби отримати необхідні документи з прописки чи виписки. Невже не можна зробити більш зручним прийом відвідувачів?». Віктор Миколайович, пенсіонер. м.Житомир.

«Черги у нас дійсно зараз великі, — погоджується Ірина Ярош, начальниця управління. — Знаєте, чому? Бо люди кинулися виписувати з квартир родичів, які там прописані, але реально не живуть. Особливо тих, які трудяться за кордоном.

Роблять це, щоби мати право на отримання субсидії. От і виникли черги. У нас в кабінеті працюють 5­6 фахівців, тож за день іноді приймаємо до 200 справ. А чому люди поспішають зайняти чергу зрання, я не розумію. Всі встигнуть, всіх приймемо! Звісно, електронний запис певною мірою вирішив би проблему живої черги. Але для цього потрібні кошти — для закупівлі обладнання, створення програмного забезпечення тощо. Таких грошей нині для нас не передбачено. Але з червня 2019 року має запрацювати великий Центр надання адміністративних послуг — там видаватимуть усі необхідні довідки. І черга електронна там таки буде».