«Пішов платити за електроенергію в банк. І виникла проблема. Комп’ютер не приймав мій особовий рахунок. А раніше було все гаразд! Зрештою, таки заплатив, бо виявилося, що змінили особові рахунки абонентів. А людей вчасно не попередили. Отак завжди у нас…». Володимир ПОЛІЩУК. м.Бердичів.

«Починаючи з 1 жовтня змінено особові рахунки абонентів в усіх РЕМ, — пояснили в ЕК «Житомиробленерго». — Перед існуючим до цього часу особовим рахунком тепер додалися ще дві цифри — для кожного району області вони інші. Для Андрушівського району — це 01, для Баранівського — 02, для Бердичівського — 03, і так далі…».

До слова, у квитанціях на сплату за електроенергію подібне оголошення таки було, але надрукували його внизу малесеньким шрифтом. Тож не кожен звернув на нього увагу. А ті, хто звик платити за лічильником (не чекаючи квитанції), взагалі були позбавлені такої інформації. Звідси й виникли непорозуміння з оплатою жителями рахунків за електрику. Але чому РЕМи не могли попередити про зміну рахунків завчасно — за 2-3 місяці? Тоді не було б проблем з оплатою.