До редакції зателефонував стурбований житомирянин Юрій Погрібний і порушив актуальну проблему, що хвилює багатьох покупців.

— Скільки було радості, коли в Житомирі відкрили новий, 15-­ий в Україні, гіпермаркет французької торгової мережі «Ашан», що розмістився в ТЦ «Глобал UA», де раніше був «Караван». Ця мережа працює в 17-­ти країнах світу (3715 точок) і є 11­им світовим дистриб’ютором продуктів харчування.

Та з часом на адресу адміністрації закладу почали надходити скарги від незадоволених відвідувачів. Декілька разів відчув «хитрощі» на собі. Якось придбав по ціні 35 грн. 25 копійок за кілограм 1,6 кілограма бананів. Повинен на касі був заплатити за покупку 59,36 гривні, але дівчина­касир озвучила зовсім іншу суму — 66,44 грн., аргументуючи це тим, що «справжня» ціна заморських фруктів — 39,50. Після зауваження дівчина почала виправдовуватись, мовляв, ціни змінились, а ваги в торговому залі не встигли перепрограмувати й цінники на прилавках також не встигли перемалювати... Адміністратор також запевнив, що це — не обман, а «тимчасові технічні негаразди». Нічого собі «негаразди» — переплачувати по 5 гривень... Після з’ясування ситуації гроші мені все­таки повернули. Тому раджу: уважно звіряйте після покупки касові чеки й ціни по факту, адже нас обманюють навіть у солідних гіпермаркетах.

Ще один знайомий, котрий скуповувався в «Ашані», відгукується так: «Як не риба на десятки гривень дорожча, то помідори стають мандаринами на вагах! А цінники на сирах переклеєні декілька разів, бо, нібито, не раз змінювалась їх ціна. Та й якість окремих товарів повинна бути кращою».

Ю.Погрібний також висловив пропозицію про те, що відповідним контролюючим органам варто більш ретельно слідкувати за ціновою політикою в подібних торгових закладах.

Додати коментар

Захисний код
Оновити