Фото автора.
Фото автора.

Десятки тисяч житомирян щодня користуються громадським електротранспортом. Багато хто з них застосовує для цього пластикові електронні проїзні. Оплатив раз на місяць — і користуйся 30 календарних днів. З таким проїзним можна здійснювати за день безліч поїздок на тролейбусі чи трамваї без обмеження. Зручно? Авжеж! Але чомусь дуже часто подібна зручність є лише однією стороною медалі. А іншою...

«Я теж маю таку проїзну пластикову картку, — розповідає житомирянка Катерина Плащук. — Але щоразу, коли треба її поповнювати раз на місяць, стикаюся з певними незрозумілими незручностями». Жінка пояснює, що оплачує проїзний не через Інтернет чи банківську картку, а готівкою, в пунктах поповнення. Таких у місті є декілька — це невеличкі продуктові магазинчики на тролейбусних зупинках. Продавець за допомогою валідатора заряджає картку на місяць, бере гроші від клієнта і видає чек.

— Але чомусь отака послуга в цих магазинчиках суворо регламентована за часом, — дивується Катерина Іванівна. — Проїзні там поповнюють лише з 9.00 до 18.00. І це при тому, що самі магазинчики працюють цілодобово! То зробили б і поповнення проїзних в такому ж режимі. Але якщо зайдеш вранці чи увечері — продавець відмовить у цій послузі. Проблема — в тому, що з 9-ої до 18-ої години більшість людей — на роботі.

Ось я, наприклад. Вранці, коли о 8.20 виходжу на зупинку, картку мені не поповнять, бо ще немає 9.00. А ввечері, коли виходжу з роботи, знову-таки не поповнять, бо вже було 18.00! Виходить замкнене коло — проїзний у таких магазинах немає можливості поповнити ані вранці, ані увечері. Але ж саме в таку пору це було б зручно багатьом людям! Чому таке поробили — незрозуміло...

А й справді — чому? Вирішивши розібратися, ми спершу зайшли в один з магазинчиків, де поповнюють проїзні, аби уточнити.

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 02 березня 2021