Мабуть ніщо так не вкорочує життя простих українців, як наш вітчизняний комунальний сервіс, точніше — антисервіс, бо в ньому швидко і високоякісно зростає лише вартість комунальних послуг. До речі, комунальними послугами результати діяльності цієї сфери зараз теж назвати важко, точніше їх можна охарактеризувати як «комунальні недопослуги», де споживачів — коли віртуозно, а коли й просто нахабно — обдурюють. Багато житомирян, наприклад, зневірились у тому, що держава хоча б на короткий період наведе бодай якийсь порядок у сучасному комунально-тарифному болоті, тому вийшли на протести, які стають все більш масовими і гучними. Та, схоже, комунальних монополістів це мало лякає, вони все рівно знаходять приводи для того, щоб залізти в кишені зневірених і очманілих від захмарних платіжних цифр громадян. До того ж, власники домогосподарств якщо не щодня, то щомісяця страждають від цих «недопослуг» і їх «недопостачальників». Нинішньої зими житомиряни і жителі області замерзали, днями сиділи без води, тепла і електроенергії.

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 12 лютого 2021