Нині часто можна почути про енергоефективність, енергоменеджмент тощо, однак для більшості це — лише набір слів, який практично нічого не означає. Для кожного набагато важливіше, чи тепло в квартирі, чи чисто у під’їздах, чи чистою є вода з крана. Тим більше, що за ці послуги сплачуємо з власного гаманця, тому хочеться, аби і якість надання їх була відповідною. Та, на жаль, не у всіх квартирах — тепло, водопостачання — безперебійне, а сміття вивозять за графіком. Натомість спробуйте лишень заборгувати по платіжках!

Відстоювати ж свої права потрібно, навіть якщо доведеться пройти через судову тяганину. Чи є шанси домогтися правди? В які двері стукати у таких випадках? Із цими запитаннями ми звернулися до головного управління Держпродспоживслужби в області.

Доволі часто можна почути, як споживачі скаржаться на завищені суми у платіжках, але лише одиниці відстоюють свої права. Причому нерідко — успішно.  Так, у квитанціях мешканців однієї з багатоповерхівок зазначався стандартний перелік послуг комунальників: і прибирання прибудинкової території, й освітлення місць загального користування, й проведення поточних ремонтних робіт. Однак насправді не все було так.

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 09 квітня 2019