— Ми одночасно є організатором цього майданчика спілкування і його учасником, — пояснює директор із розвитку малого і середнього бізнесу Альфа-Банку Україна Антон Новосельцев, — адже ми — також підприємці й теж шукаємо свіжі ідеї, рішення і думки. Варто зазначити, що Житомирщина для нас — не нова територія, адже представництва нашого банку є у всіх регіонах України і подібні «бізнес-хаби» ми проводимо практично у всіх обласних центрах, великих і малих містах — задля поліпшення комунікації та взаємодії. Головна наша місія — зробити цю комунікацію доступною, зрозумілою і корисною. У Житомирі ми також хочемо зробити наше спілкування із підприємцями більш корисним та інтенсивним, і це стосується не лише банківської сфери. Ми привезли чимало цікавих ідей. Сподіваюся, це, а також експерти й консультанти, зацікавлять місцеву бізнес-аудиторію, — зазначив Антон Новосельцев.

До речі, на цих майданчиках комунікації зовсім відсутня реклама банківських послуг і продуктів, категоричне «табу» накладено на проведення будь-яких промоакцій. Цей формат створений виключно для обміну думок, ідей та рішень, а реклама часто цьому навіть заважає. Тут важливо не свої продукт та інтерес просувати, а навпаки — виявити потреби бізнес-середовища, надати експертну й консультативну допомогу, — кажуть організатори форуму.

Головними питаннями, що обговорювалися на зустрічі, були ефективне використання фінансів для розвитку бізнесу, системний підхід у формуванні команди професіоналів, ефективні інструменти продажів товарів і послуг в Інтернеті. По кожному із них проводилась широка дискусія, надавались консультації, експертні оцінки і висновки, проводилися й тренінги.

На комунікаційний майданчик «Альфа-Банку» прийшли більше сотні представників житомирської бізнес-еліти. Більшість із них назвали цю дискусійну зустріч надзвичайно цікавою і корисною.

— Зовсім не шкодуємо, що прийшли, адже тут порушувалися та обговорювалися дуже актуальні й злободенні проблеми, — ділиться враженнями директор комунального підприємства «Житомирміськгаз» Володимир Левицький. — Приємно й те, що всю цю комунікацію і дискусію організувала наша прогресивна, творча і далекоглядна молодь, від якої не хочеться відставати ні в житті, ні в бізнесі. Якщо конкретніше, то нас найбільше цікавили функціональні особливості програми «Прозоро», тому що із нею доводиться часто мати справу як бюджетній установі, де більшість закупівель здійснюються на тендерній основі. А нові знання, які ми тут почерпнули, будуть зовсім не зайвими, — зазначає директор КП «Житомирміськгаз».

У Житомирі відбулася четверта зустріч «бізнес-хабу», до цього подібні заходи вже відбулися у Харкові, Мелітополі та Одесі. Загалом «Альфа-Банк» планує цього року провести 10 таких зустрічей у різних регіонах України.

 

Додати коментар

Захисний код
Оновити