Своєю проблемою поділилася 79­-літня житомирянка Лідія Клімчук. Вона мешкає одна в приватному будинку, щомісяця акуратно сплачує за «комуналку», в тому числі й за газ. Якось справлялася з цим. Але за грудень отримала рахунок, де було зазначено, що потрібно сплатити за газ аж 1500 гривень. А Лідія Павлівна має пенсію якраз оці півтори тисячі. «Як мені бути? — питає жінка. — Сплачу все за газ, не буде й копійки на їжу, ліки, інші потреби. Чому така непомірна сума? Звідки вона взялася? До «Житомиргазу» не змогла додзвонитися, щоб пояснили».

За роз’ясненням цієї ситуації до редакції звернулися ще кілька читачів. Ось що вдалося з’ясувати.

Прес­служба «Житомиргазу» повідомила, що оператори контакт­центру працюють у посиленому режимі. Причина — різке зростання звернень споживачів. Для надання консультацій якомога ширшому колу осіб штат операторів було збільшено майже вдвічі. Проте потік звернень дедалі збільшується: іноді в телефонній черзі чекають консультації з десяток споживачів одночасно. Натомість клієнти, коментуючи через Інтернет роботу цих операторів, найчастіше вживають слово «огидно»: і слухавки вони не беруть, і в черзі «достоятися» неможливо.

ПАТ «Житомиргаз» здійснює постачання газу, а розрахунки з населенням за його споживання покладено на ТОВ «Житомиргаз Збут». Керівники цього товариства з обмеженою відповідальністю такий ажіотаж пояснюють дуже просто.

Мовляв, у рахунках, які було виставлено домогосподарствам за газ, використаний ними в листопаді, з’явилася нова графа: «рекомендований платіж». Люди нібито не зрозуміли, що це зроблено для їхнього ж блага, тому обурюються безпідставно. Насправді, за версією житомирських газівників, «рекомендований платіж» ввели тому, що запроваджено пеню за несвоєчасно внесену плату. От щоб люди, котрі з якихось причин вчасно не розрахувалися за надані послуги, не змушені були витягувати зі своїх гаманців додаткові гривні, у цьому товаристві й пішли на такий крок. У своїх коментарях газівники так часто повторюють слово «пеня», що одразу склалося враження: вони просто створюють димову завісу. Насправді пеню буде введено тільки з 1 січня 2019 року. Ви повірите, що в «Житомиргаз Збуті» цього не знають?

А навіщо їм була потрібна «димова завіса», можна переконливо продемонструвати на прикладі стосунків житомирянина К. із газівниками: він рік не платив за блакитне паливо. І ніхто йому навіть пальчиком не пригрозив. Річ у тім, що протягом року отримував рахунки зі словом «переплата» замість «заборгованість» і нулями після слів «до сплати». Пам’ятаєте, яку «тарифну гойдалку» за газ для населення влаштував уряд Арсенія Яценюка? Суми до сплати то різко зростали, то різко зменшувалися. У результаті вийшло, що житомирянин К. авансував «Житомиргаз» на цілий рік.

Детальніше читайте у газеті "Житомирщина" за 02 лютого 2018